Al taller de l’Atelier hem pogut plasmar als llençols i el fang la nostra imaginació a més de cosir diferents propostes. L’alumnat ha pogut experimentar amb diferents materials,han gaudit de les propostes presentades i han fet un aprenentatge significatiu.

Al taller de Titelles  hem creat els nostres propis personatges amb diferents tècniques i materials. L’alumnat han pogut entendre el procés creatiu i la dimensió espaial, tot obtenint un titella que pot usar-se per a diferents propostes educatives i lúdiques.

Al taller Digitart hem descobert la tècnica d’Stopmotion per crear històries audiovisuals, on l’alumnat han gaudit del procés creatiu des del principi: invenció d’una història, cerca de personatges i interacció entre ells, i la part tècnica d’ús de les tecnologies per a enregistrar foto a foto el desenvolupament de la història tot donant pas al procés creatiu.