estratègia digital


Diagnosi

L’escola ha fet servir l’eina SELFIE amb l’objectiu de fomentar la reflexió personal en relació amb l’ús de les tecnologies digitals per al docència i l’aprenentatge. SELFIE ha sigut desenvolupat per la Comissió Europea amb un equip internacional d’experts.
Les dades obtingudes permeten extreure conclusions per a fer un diagnòstic de l’estat actual i també per a plantejar-nos objectius a assolir en l’àmbit digital.
L’eina SELFIE s’ha portat a terme al llarg del tercer trimestre del curs 21-22.
Objectius





1. Definir el desplegament complet de la competència digital de l’alumnat. 1.1. Seqüenciar les capacitats digitals de l’alumnat a assolir a cada nivell i portar-la a terme. 1.2. Seqüenciar uns continguts d’Internet segura i establir-la a la Comunitat de Grans. 1.3. Iniciar el treball de Robòtica al centre, amb la dotació que disposem. |
2. Assolir un nivell de competència digital docent adequat tenint en compte aspectes metodològics, tecnològics i de seguretat i protecció de dades. 2.1. Donar espais al claustre per compartir experiències, prendre acords, etc. |
3. Augmentar les aptituds de les famílies de l’escola envers l’ús d’eines digitals i la seguretat a la Xarxa. |
4. Desenvolupar l’EDC amb la col·laboració del professorat. ACCIONS
|
5. Iniciar l’ús d’eines digital d’avaluació per l’alumnat de primària. |
Planificació i Seguiment





Avaluació i millora




