Un any més celebrem el dia de la Dona a l’escola i a través de diferents dinàmiques convidem els infants a reflexionar i a entendre la importància d’aquest dia.

Expliquem els contes: Les noies són capaces de tot (a I3), Visca les ungles de colors (a I4) i Daniela, la pirata (a I5) i a partir d’aquests, sorgeixen converses i debats que ajuden als més petits a ser conscients sobre el paper de les dones, els estereotips, les desigualtats i les discriminacions que avui en dia encara existeixen.

També parlem sobre els referents femenins que ens envolten i realitzem un dibuix sobre la dona més important per cada nen i nena. Decorem un racó de l’escola i donem visibilitat i rellevància a totes aquestes dones meravelloses.

Per un món en el qual siguem socialment iguals, humanament diferents i totalment lliures”. Rosa de Luxemburg.