PROJECTE FORMIGUES:

Aquest curs els infants d’I3 van escollir “Les formigues” com a nom del grup. Els va encantar des del principi i ens ha donat per parlar molt sobre aquests insectes.

La Telma, la nostra formiga preferida ha estar molt ben cuidada per tots i totes i un dia ens va portar un regal… un formiguer de veritat!!!

Si que és cert que al llarg del curs hem observat diferents formiguers al pati i, fins i tot, un formiguer que van fer a dintre de l’escola!! O un altre dia vam arribar i resulta que les formigues havien agafat arròs que teníem a l’ambient d’experimentació i van fer un caminet per emportar-se’l al seu formiguer… Aquestes formigues són molt trapelles!

Amb el formiguer hem pogut observar la vida secreta de les formigues, com construeixen els seus caus, com porten el menjar i com cuiden a la formiga reina. Ha estat una passada!! I ens ha agradat tant que ja veiem formiguers i formigues per tot arreu, fins i tot a psico vam construir el nostre propi formiguer entre totes i tots!

Ara ja arriba el final de curs, marxarem de vacances, però de ben segur que continuarem investigant i aprenent amb les mateixes ganes el curs vinent!