Tallers d'art

Què és l’art

L’Art un recurs educatiu potent. A la vida hem d’estirar de tots aquells fils que ajuden a fer-la millor, i a la vegada anar teixint una xarxa que proporcioni relacions i seguretat per créixer. Un dels fils es l’Educació Artística. És per això, que a l’escola volem oferir una educació artística de qualitat basada en ensenyar als infants a treure a l’exterior el seu món interior, a aprendre, a comprendre i explicar el que passa, pensen i senten amb un recurs tant fort i tan relacionat amb els altres sabers com és l’art.

Pels petits de l’escola, l’objectiu és siguin capaços d’utilitzar la comunicació plàstica per expressar emocions, al mateix temps que van adquirint certs hàbits i destreses manuals.

A primària, setmanalment, tot l’alumnat participa en les diferents activitats que es proposen per fomentar la sensibilitat artística i desenvolupar actituds creatives mitjançant les diferents tècniques de creació. L’objectiu és aprendre a expressar-se plàsticament tot potenciant la creativitat, la sensibilitat i la capacitat de reflexió i observació. A més a més, també tenen l’oportunitat de conèixer i aprendre tècniques artístiques i adquirir cultura artística observant obres d’art.