suport i acompanyament a l'estudi

Suport a l’estudi i somni de lletres

Funcionament del programa

L’educació i l’èxit educatiu a Sant Joan Despí és fonamental i, és en aquest sentit que va néixer el suport a l’estudi (3r a 6è) i somni de lletres (1r i 2n).

Un programa en el que està implicada la comunitat educativa. Impulsat per l’Ajuntament de Sant Joan Despí, pel que ha contractat a l’empresa Quiràlia que treballa sota el paraigües del departament d’Educació, Infància i Família; amb l’escola Roser Capdevila, l’alumnat al que va dirigit i les seves famílies.

Un programa que treballa per donar resposta integrada a les necessitats educatives dels nois i noies de l’Escola Roser Capdevila. Aquest està adreçat a potenciar en els seus alumnes les seves capacitats cognitives, l’ús normalitzat del català i treballar per afavorir el desenvolupament personal i la integració social, tot adquirint uns hàbits, valors, normes, conductes i competències.

Aquest Projecte es porta a terme durant dos dies a la setmana per grup i en horari de 16:30 a 18:00h.

Acompanyament a l’estudi

Funcionament del programa

L’educació i l’èxit educatiu a Sant Joan Despí és fonamental i, és en aquest sentit que va néixer l’Acompanyament a l’Estudi.

Un programa en el que està implicada la comunitat educativa. Impulsat per l’Ajuntament de Sant Joan Despí, pel que ha contractat a l’empresa Quiràlia que treballa sota el paraigües del departament d’Educació, Infància i Família; amb els centres educatius de primària i secundària del municipi, l’alumnat al que va dirigit i les seves famílies.

Un programa que treballa amb l’alumnat que ho necessita sumant esforços per millorar les competències dels nois i les noies que hi participen acompanyant-los en el seu procés educatiu i facilitant l’adquisició d’hàbits d’estudi per aconseguir l’èxit escolar i garantir, de forma òptima, el traspàs de primària a secundària.

Aquest Projecte es porta a terme durant dos dies a la setmana per grup i en horari de 17:15 a 18:45h a la Biblioteca Miquel Martí i Pol.