fruita a l'escola

Pla de Consum de Fruita a les Escoles

A l’escola participem al Pla de Consum de Fruita a les Escoles, una iniciativa de la Unió Europea que a Catalunya es fa efectiva mitjançant una acció coordinada dels Departaments d’Agricultura, Salut i Ensenyament de la Generalitat de Catalunya.

Aquest pla consisteix en distribuir gratuïtament fruita i verdura fresca als escolars dels centres educatius que ho sol·licitin.

Un dijous al mes, a l’hora d’esmorzar, repartirem fruita de temporada a tots els alumnes de l’escola. A primària peces de fruita sencera i a Infantil oferirem un “tastet”.

Com a continuació del projecte el dijous serà el dia de la fruita a l’escola. Per aquest motiu aconsellem que l’alumnat porti per esmorzar fruita.

El consum de fruites és una alternativa excel·lent al consum d’altres aliments amb menys qualitat nutricional.
Per tal que aquest projecte sigui profitós és molt important que també rebi suport des de casa.

Cal potenciar accions que afavoreixin la salut dels infants.