Projectes

Biblioteca

La biblioteca és un dels espais més acollidors de l’escola. És un espai on l’alumnat de primària va a llegir i a cercar informació i pels infants d’infantil és el espai de trobada on poden escoltar el conte de la setmana i visitar la mascota que de la nostra biblioteca.

També s’ofereix el servei de préstec, on de manera setmanal, els alumnes tenen la possibilitat de treure un llibre de lectura i endur-se’l a casa.

La lectura és present en el nostre centre també quan no som a la biblioteca perquè promovem d’altres activitats per tal de fomentar i motivar el gust per la lectura: els padrins de lectura, l’espai de lectura a l’hora del pati, el pla lector, les tertúlies dialògiques, entre d’altres.