biblioteca

Biblioteca

La biblioteca és un dels espais més acollidors de l’escola. És un espai on l’alumnat de primària va a llegir, a cercar informació i a escoltar contes i pels infants d’infantil és el espai de trobada on poden escoltar el conte de la setmana i visitar la mascota de la nostra biblioteca, «la ratolina Fina».

També s’ofereix el servei de préstec, on de manera setmanal, l’alumnat da la Comunitat de Grans tenen la possibilitat de treure un llibre de lectura i endur-se’l a casa.

És també l’espai on es desenvolupen diferents projectes del centre: L’hora del Conte,  Ratolins de Biblioteca i Tertúlies Dialògiques.

L’hora del Conte

A «l’hora del Conte» els infants de la Comunitat de Petits van a la biblioteca a escoltar els contes que la mestra els hi llegeix, fan conversa sobre la història i els personatges i també fan dramatització potenciant el treball d’expressió corporal i oral, també és un bon moment per mirar contes que lliurement trien dels que disposen allà.

Ratolins de Biblioteca

A la sessió de «Ratolins de Biblioteca» l’alumnat de la Comunitat de Mitjans va a la biblioteca a escoltar els contes i històries que les mestres i el mestre els hi llegeixen, després fan un treball de Comprensió Lectora i també aprofiten per mirar llibres que lliurement trien dels que disposen allà.