L’ESCOLA A CASA

Ja fa unes setmanes que els més petits de l’escola estan treballant molt a casa.

Cada setmana, els pares dels nens i nenes dels Peixos, Girafes i Globus ens han  fet arribar fotos i vídeos de com estan realitzant les diferents propostes educatives.

A totes les mestres ens fa molt felices veure com estan progressant dia a dia, com aprenen i s’ho passen molt bé.

Aquí us presentem una mostra…Segur que no està tothom….Però es una manera d’agrair-vos el vostre esforç i participació…també ens heu enviat uns videos xulíssims.

Esperem que aquesta empenta continuï II Moltes gràcies…

Mestres d’Educació Infantil

LES GIRAFES I ELS GLOBUS ANEM AL BOSC DE COLLSEROLA

Els nens i nenes de P4 i P5 hem anat a Collserola per tal de descobrir els secrets de la tardor al bosc.

Amb aquesta sortida hem pogut observar i experimentar les característiques d’aquesta estació tan màgica i hem après moltes coses:

Fins i tot, hem conegut a la Fada de la Tardor!

Podeu veure més fotos clicant en aquesta