LLIBRES P4 CURS 2017/18

VÍDEO PROJECTE DEL CIRC

Els alumnes de P4 han fet un espectacle del circ. Esperem que us agradi.

CLASSE DELS CARGOLS I DE LES TORTUGUES CURS 2015/16

Aquest és el vídeo de les activitats que vam fer el curs passat (2015/16) quan els vostres fills estaven  a P3, a la classe dels cargols i de les tortugues. Esperem que el gaudiu molt!!!

SORTIDA ALS HORTS

El passat 6 de març, els nens i nenes de P4 van realitzar una sortida a veure els horts de Sant Joan Despí. Aquí teniu un petit reportatge.

SETMANA CULTURAL P4

Us deixem uns quants enllaços per a que veieu totes les coses que hem fet durant la setmana cultural.

Mona P4

Concurs gastronòmic

Estampació amb fruites

Manualitat de Sant Jordi

A P4 EXPERIMENTEM

Ha arribat l’hivern i a parvulari ens hem divertit moltíssim. Hem jugat amb aigua i bicarbonat i… màgia!!! Hem aconseguit fer neu!!!

TAST DE FIDEUS XINESOS

A P4 estem treballant els menjars de la Xina i avui hem aprofitat per preparar fideus típics i tastar-los. Estaven boníssims. A més hem aprés a utilitzar els palets xinesos, sembla difícil però després de practicar una mica, us podem assegurar que no ho és gens. Ha sigut una experiència mooooolt divertida!

TROBADA AMB L’ESCOLA BETÀNIA PATMOS

El proper 28 de febrer  la nostra escola farà una trobada amb l’escola Betània Patmos de Barcelona als jardins de Pedralbes. Els alumnes de 6è d’aquesta escola han preparat unes activitats per treballar la geometria i descobrir el tresor de la reina Elisenda. Els nostres nens i nenes de 4 anys, els micos i els ratolins, ja ho estan preparant amb moltes ganes.