L’ESCOLA A CASA

Ja fa unes setmanes que els més petits de l’escola estan treballant molt a casa.

Cada setmana, els pares dels nens i nenes dels Peixos, Girafes i Globus ens han  fet arribar fotos i vídeos de com estan realitzant les diferents propostes educatives.

A totes les mestres ens fa molt felices veure com estan progressant dia a dia, com aprenen i s’ho passen molt bé.

Aquí us presentem una mostra…Segur que no està tothom….Però es una manera d’agrair-vos el vostre esforç i participació…també ens heu enviat uns videos xulíssims.

Esperem que aquesta empenta continuï II Moltes gràcies…

Mestres d’Educació Infantil

FEM DE GIRAFES!!!

Aquest any, hem escollit el nom de girafes per la classe. Hem après moltes coses sobre elles, fins i tot, hem caminat, menjat, begut i dormit com les girafes.

Mireu que bé que ho fem.

Podeu veure més fotos clicant en aquesta

AVUI SOM CUINERS I FEM PANELLETS !!!

Per tots els sants és típic menjar castanyes i panellets.

Nosaltes hem fet de cuiners, hem preparat panellets i ens han quedat boníssims!!!

HALLOWEEN

Avui a la biblioteca ens han pintat de coses de halloween.

LA CASTANYERA

Ha vingut la castanyera a l’escola i, com sempre, l’hem anat a saludar. Li hem cantat i ballat les cançons que hem après. Ens ha sortit molt bé!!!

LA MAQUETA DE LA SABANA

Abans d’acabar el projecte de les girafes, volem fer una maqueta de la sabana per classe. Així podrem jugar amb les girafes i els animals que viuen a la sabana.

L’HORT

Dins la setmana de la ciència, també hem començat a preparar l’hort de l’escola.

Primer hem anat a treure les males herbes que hi havia a l’hort.

I després hem començat a preparar el planter de cebes i pèsols per poder-lo plantar més endavant a l’hort.

LA SETMANA DE LA CIÈNCIA

Durant la setmana de la ciència, l’escola organitza diferents activitats de ciència.

Nosaltres hem fet un experiment amb globus. Hem comprovat que si freguem el globus moltes vegades, s’hi enganxen moltes coses, fins i tot, es posen els cabells de punta!!!

JUGUEM AMB ESCUMA D’AFEITAR

Avui hem treballat diferents traços amb escuma d’afeitar

LES GIRAFES I ELS GLOBUS ANEM AL BOSC DE COLLSEROLA

Els nens i nenes de P4 i P5 hem anat a Collserola per tal de descobrir els secrets de la tardor al bosc.

Amb aquesta sortida hem pogut observar i experimentar les característiques d’aquesta estació tan màgica i hem après moltes coses:

Fins i tot, hem conegut a la Fada de la Tardor!