EI3

Els matins i les tardes de P3

Cada matí quan arribem a l’escola ens trobem propostes on a través del joc estem aprenent a exercitar els nostres dits i estem a aprenent a concentrar-nos i a compartir amb els nostres companys/es petites estones de joc i de treball.

Voleu veure algunes de les propostes que hem fet durant el mes d’octubre?

I els dimecres a la tarda hem iniciat Els Ambients. Us mostrem què bé que ens ho passem a l’ambient d’experimentació i al de construccions!!!

La Tardor a la classe de les Papallones

Hem tingut un mes de setembre i octubre ple d’emocions.

Sabeu què? tenim a la classe una fada, la FADA DE LA TARDOR!

Durant aquest mes hem agafat fulles al pati per fer murals i vitralls; hem tastat, tocat i olorat fruits de la tardor; hem descobert els colors de la tardor a través de les ampolles sensorials que nosaltres mateixos hem elaborat… I el més emocionant de tot, hem gaudit de la nostra primera festa, la festa de la Castanyada!!! Hem conegut a la Maria, la Castanyera i hem menjat castanyes al pati de l’escola.

Anar a l’escola és tota una aventura i cada dia tots i totes gaudim més!!!

PRIMERES SETMANES A P3

Hola famílies de P3!

Aquí teniu unes fotos de les primeres setmanes a l’escola dels vostres fills i filles gaudint de diferents moments i activitats.