Notícies

Els alumnes i les alumnes de l’escola Roser Capdevila hem participat al torneig de bàsquet celebrat el 12 de Maig, organitzat pel Bàsquet Club de Sant Joan Despí.

Si voleu veure mes fotos del torneig, feu click AQUI. Aqui trobareu més informació dels entrenaments gratuïts de portes obertes del BCSJD

.

HEM CELEBRAT LA SETMANA CULTURAL

Tota l’escola hem fet tallers d’intercicle, hem fet manualitats que hem venut el dia de Sant Jordi.
Els alumnes de primaria han fet una gimcana.

ELS ALUMNES DE SISÈ JA HAN  A

RRIBAT A LA CASA DE COLÒNIES!

LES POSTALS QUE HEM REBUT D’ARREU D’EUROPA

Al llarg del mes de Desembre han anat arribant a l’escola les “Christmas cards” que ens han enviat els nostres companys del  projecte “Let’s live Christmas together”. Venen de diferents països d’Europa! A nosaltres ens han encantat i ens ha fet molta il·lusió rebre-les!! Aquí us deixem una foto del mural que hem creat amb totes elles.

FEM POSTALS PER A LES ESCOLES D’EUROPA

Seguint amb les tasques del projecte eTwinning “Let’s live Christmas together” que estan fent els alumnes de 3r i 4t a l’àrea d’Anglès, aquí us deixem unes fotos de com hem fet les “Christmas cards” que hem enviat a diferents escoles d’Europa (Regne Unit, Turquia, Grècia, Itàlia…). Esperem que us agradin tant com a nosaltres ens ha agradat fer-les. Quina il·lusió!

ELS SENTITS A P4

Els nens de P4 estan treballan els sentits, aqui teniu l’enllaç a les fotos:

LA CASTANYADA

El mal temps va fer canviar els plans de la Castanyada, però aqui us deixem el recull de totes les activitats que vam realitzar.

EL CONCURS DE CASTANYERES.

Oi que fan goig?

Un any més els nostres alumnes han demostrat el seu talent i la seva creativitat a l’hora de realitzar les seves Castanyeres.
Aquest curs havien d’estar relacionades amb Jujol o el Modernisme. Aqui us deixem la mostra del treballs presentats.

AMB PLUJA O VENT LES CASTANYES VAN COENT.

Gràcies a la col·laboració de les nostres castanyeres i castanyer, els alumnes i les alumnes van poder gaudir de Castanyes ben torrades

DANSES CASTANYADA

La pluja ens va fer ajornar la mostra de Danses per la Castanyada, però us deixem aqui un recull de fotos perque pogueu gaudir .

També hem gravat uns videos perque veieu l’esforç fet pels alumnes,  els teniu aqui.

Després de les Danses vam donar els premis a les Castanyeres més votades per tota la comunitat educativa.

PROJECTE E-TWINNING

Fa unes setmanes, ens vam assabentar que hem estat acceptats en el projecte “Let’s live Christmas together”, de la plataforma eTwinning (web de cooperació, col·laboració i intercanvi d’experiències de mestres i alumnes de la Comunitat Europea). Som la única escola de Catalunya que hi participa! Juntament amb una escola de Sevilla i 19 escoles de diferents països d’Europa. Hem decidit que els cursos que participaran en el projecte seran: 3rA, 3rB, 4tA i 4tB (és per això que les famílies d’aquests infants heu hagut d’omplir una autorització especial). L’objectiu és compartir i conèixer les diferents tradicions nadalenques D’arreu d’Europa mitjançant diferents activitats que anirem publicant a la web.
Moltes gràcies per la vostra col·laboració! Alumnes i mestres estem molt contents i amb moltes ganes de tirar-lo endavant!

Us presentem la nostra proposta de Logo per al projecte!

ERASMUS +

Aquest curs, l’escola presentarà la sol·licitud per desenvolupar un projecte Erasmus +, amb l’objectiu de conèixer i adquirir noves eines i estratègies que enriqueixin el nostre projecte d’educació emocional. El primer pas a seguir és assistir a una formació, la qual ha començat aquesta setmana. En la següent imatge, veureu a les dues mestres que hi van anar i la il·lusió i motivació que reflecteixen.
Esperem que tinguem sort!

Neus Vicente i Lidia Gálvez

CONCURS APILO XII

L’Agència de Residus de Catalunya ens ha felicitat per la nostra bona feina en

el Reciclatge de piles usades, una gran tasca que fem tots junts!

FOTO AÈRIA DE L’ESCOLA

Mireu quina fotografia més maca de la nostra escola. Està feta des de l’edifici Bayer que tenim al costat. Ens encanta!!!

Aquí teniu els vídeos on podeu veure

La nostra escola i Que pensen els pares?