L’ESCOLA ROSER CAPDEVILA

HISTÒRIA

L’escola Roser Capdevila  és una escola catalana de titularitat pública, oberta a  tothom, integradora i que té com a objectiu la formació de ciutadans solidaris, tolerants, respectuosos, lliures i amb sentit crític, tractant de manera primordial, el creixement holístic dels nostres alumnes.

Situada al barri de les Planes. Fundada l’any 2010, com a resultat de la fusió de dues escoles, ambdues situades al barri de les planes. La població del barri de les Planes és de 10.220 habitants. Les famílies que integren aquest barri són de classe treballadora, i hi trobem un important  percentatge de famílies nouvingudes, tot i que per altra banda és un barri en fase de transformació per la quantitat d’habitatges nous que s’estan fent.

L’alumnat de l’escola és  divers, amb molta riquesa cultural d’altres països .

Davant la nostra canviant realitat ens plantegem las nostra missió, visió i valors tenint com a objectiu prioritari els nostres alumnes i quin és el futur que volem per ells. Aquest projecte educatiu és sobretot per als alumnes però entenem que el paper de la comunitat educativa en aquest centre es crucial i no la podem deixar de banda, doncs les escoles amb al nostra diversitat assumim a més del paper purament d’aprenentatges i desenvolupament,  una funció social molt important.  I que no volem deixar de banda. El nostre lema com escola és “Junts ho fem possible” i respon precisament a aquesta necessitat d’ensenyar a l’entorn que l’escola som tots i que hem de construir entre tots.