Dia 3 - 26/02/2020

Job Shadowing- Dia 3:

Sopem a casa d’una família de l’escola

Avui ha estat un dia molt enriquidor: hem seguit observant, a diferents nivells, el mètode Kanjertraining i hem après la importància del reconeixement i la confiança entre alumnes i alumne-mestre en el procés d’aprenentatge dels nens i nenes. A més, hem seguit indagant en el sistema educatiu del país i l’organització de l’escola gràcies a converses amb diferents mestres del centre educatiu.

Tanmateix, hem visitat algunes atraccions turístiques de la ciutat d’Amsterdam (la casa-museu d’Anna Frank, els canals de la ciutat, etc.). Us recomanem visitar-la si teniu l’oportunitat!

Per últim, hem acabat el dia sopant a casa d’una família del centre. Hem tastat el menjar típic del país i hem compartit inquietuds i experiències d’ambdues cultures. Ha estat un plaer conviure i conèixer de primera mà una família holandesa.