3r

ANGLÈS A 3r

Al llarg d’aquest curs, des de l’àrea de llengua anglesa, els i les alumnes de 3r de primària hem estat fent un petit projecte que ha consistit en escollir un “tros” de la cançó “Todo es possible” (banda sonora de la pel·lícula “Tadeo Jones 2”) i fer-ne una versió en anglès. Tot va sorgir gràcies a la motxilla del Victor i, a partir d’aquí, ens vam anar engrescant i al final de cada trimestre li hem anat dedicant diverses estones.
El resultat és espectacular! A continuació podeu veure el nostre producte final.
Estem molt i molt satisfets i contents!

LLIBRES 3r CURS 2017/18

Activitats online d’estiu

SORTIDA AL CRARC

El passat dimecres 3 de maig, els nens i nenes de 3r vam anar al Centre de Recuperació de Rèptils i Amfibis de Catalunya (CRARC) a Masquefa. Va ser una sortida molt interessant on vam poder observar de ben a prop aquests animals. Ens van explicar que el CRARC funcionava com un hospital d’animals i que també tenien animals que altres persones havien tingut com a mascotes i ja no els podien tenir a casa seva, com és el cas dels cocodrils. Tot una experiència! Aquí teniu les fotos.

SETMANA CULTURAL

Durant el mes d’abril hem celebrat la setmana cultural a l’escola. Hem fet moltíssimes coses: tallers sensorials, un bodegó amb fruita natural, tallers presentant un aspecte del país treballat i ens hem atrevit a fer sushi!!! Ens ho hem passat super bé i hem aprés moltes coses. Feu click aquí per veure totes les fotos.

SORTIDA ALS BOMBERS

Els dimarts 21 i 28 de març els nens i nenes de 3r han anat a fer una vista al parc de bombers de Cornellà. Ens han ensenyat moltíssimes coses: què fer en cas d’incendi, quines són les eines que utilitzen, fins i tot vam poder donar una volta en un camió!!! Un matí molt profitós! Aquí teniu les fotos.

PLÀSTICA

Hem començat a treballar els racons de plàstica. La nostra primera feina ha sigut un autoretrat amb aquarel·les.

RACONS

Des de l’octubre estem treballant dues hores setmanals les àrees de Matemàtiques i Català per racons. A Matemàtiques tenim els racons  de càlcul mental, resolució grupal de problemes, material manipulatiu i competències bàsiques. A Català treballem dictats, lectura i un programa per la millora de la ortografia que anomenem “El gran dictat”.